Nye træningsplaner

Jeg har haft gang i den helt store træningsplanlægning for nyligt og det er også noget der i den grad kan mærkes i kroppen. Jeg har i en længere periode været fint i gang med min træning, men det har været som om der ikke har været en fast målsætning, hvilket også har været lidt demotiverende. Det er som sådan fint nok ikke at have et fast mål, men jeg føler at det er lidt sjovere og sejere at kæmpe sig frem imod et fast mål i stedet for at slide sig igennem det samme forløb hver dag.

Jeg har derfor fået tilknyttet en personlig træner, som skal tage mig igennem et helt nyt og virkeligt intenst træningsforløb over de næste 3 måneder, med mulighed for forlængelse hvis jeg formår at overleve det hårde træningsforløb. Det er selvfølgeligt lidt omfattende at beskrive hele træningsforløbet, men det går i grove træk ud på at jeg skal have en del mere cardio ind i mit træningsprogram. Jeg har tidligere ment at mit løb var nok. Der har dog været en del muskelgrupper jeg ikke har trænet ordentligt fordi jeg kun har løbet. Dette skal der nu laves om på og jeg skal i den grad til at bevæge min krop noget mere. Der er forskellige øvelser jeg skal igennem hver dag, hvor alt lige fra step til cykling og HIT træningspas kommer på programmet. Det bliver nogle hårde måneder, men jeg glæder mig også til at komme i gang og håber på at kunne se nogle gode resultater.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *